Łukasz - Koncerty

W tym dziale zamieszczamy swoje zdjęcia reporterskie.

Moderatorzy: Q'bot, MATIzz

Łukasz - Koncerty

Postprzez night_walker » 13 sty 2014, o 20:09

Witam, jako iż jeszcze nie mam swojego tematu ze zdjęciami a dobra krytyka się przyda chciałbym rozpocząć go tutaj.

Ostatnio udało mi się uzyskać akredytację koncertową na 22 finał WOŚP dlatego 4 zdjęcia z zespołu Oberschlesien na początek

1.
Obrazek
2.
Obrazek
3.
Obrazek
4.
Obrazek
night_walker
 
Posty: 58
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 07:44
Lokalizacja: Imielin

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez robak » 13 sty 2014, o 22:27

Nie do konca z ostroscia poszlo, a swiatlo na koncercie widac nie ulatwialo zycia.
Avatar użytkownika
robak
Admin Psuja
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 15 sie 2013, o 00:03
Lokalizacja: Belfast

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez night_walker » 13 sty 2014, o 22:36

światło nie ułatwiało a i obiektyw słaby 55-200/4-5.6 :( ...nie żebym się tłumaczył
night_walker
 
Posty: 58
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 07:44
Lokalizacja: Imielin

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez robak » 13 sty 2014, o 22:55

Z takim szkielkiem nie za bardzo miales jak poszalec. Przy takim, to tylko bardzo dobrze oswietlony koncert zaczyna wygladac fajnie. Sam ostatnio robilem (moze nie koncert, ale wystep zespolu na weselu) i nawet 80-200/2.8 nie do konca dawalo rade ogarnac temat.
Avatar użytkownika
robak
Admin Psuja
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 15 sie 2013, o 00:03
Lokalizacja: Belfast

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez night_walker » 14 sty 2014, o 07:47

no właśnie...dobre szkło to podstawa
night_walker
 
Posty: 58
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 07:44
Lokalizacja: Imielin

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez Michal302 » 14 sty 2014, o 19:27

Niestety brakło trochę ostrości. Najlepsza z tego wrzutu 1-nka.
Na ostatnim nie podoba mi się dominacja zielonego.
Ogólnie mogłeś pokusić się o jakieś minimalnie szersze kadry, pomyśleć o zdjęciach w poziomie, sfotografowaniu innych członków zespołu.
Blog fotograficzny http://fotoblysk.com - wszystko o fotografii
Fotograf Rzeszów http://kulastudio.pl
Avatar użytkownika
Michal302
Administrator
 
Posty: 2078
Dołączył(a): 14 sie 2013, o 23:44
Lokalizacja: Lancut

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez night_walker » 14 sty 2014, o 21:10

Co do ostrości to powalczę z nią jak będę miał lepsze szkło (znowu marudzi :P )

Lubię ciasne kadry :) może to będzie moja ranga na forum :P

Co do zielonego teraz zauważyłem że na ekranie laptopa wygląda to gorzej niż na ekranie monitora. Na monitorze było to ciemniejsze i bardziej do mnie przemawiało
night_walker
 
Posty: 58
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 07:44
Lokalizacja: Imielin

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez robak » 15 sty 2014, o 03:44

Jako 'tania opcja szkla koncertowego' mozesz po prostu pokusic sie o wspomaganie tego co masz, czyli... monopoda. Pomoze utrzymac szkielko bardziej i wyeliminujesz drgania rak, a sam monopodo to bardzo maly wydatek.
Avatar użytkownika
robak
Admin Psuja
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 15 sie 2013, o 00:03
Lokalizacja: Belfast

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez Piter18 » 29 sty 2014, o 22:52

robak napisał(a):Jako 'tania opcja szkla koncertowego' mozesz po prostu pokusic sie o wspomaganie tego co masz, czyli... monopoda. Pomoze utrzymac szkielko bardziej i wyeliminujesz drgania rak, a sam monopodo to bardzo maly wydatek.



dokładnie słuszna rada :) ale z tego co kojarzę to na koncertach robi się na takich czasach które już można utrzymać dochodzi też ruch aktora...
Avatar użytkownika
Piter18
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 21:33

Re: Łukasz - Koncerty

Postprzez robak » 3 lut 2014, o 18:35

Ruch dochodzi, ale monopodem elimitujesz drgajace rece, a to juz polowa sukcesu. Wiesz... najlepsza opcja to dobrze oswietlona scena i puszka co dzwignie bez problemu ISO 2000. Mozesz wtedy szalec z jasnymi szkielkami na roznych dlugosciach, zrobisz fajna mala GO gdzie trzeba, a i duza GO do calosci. Problem tylko z kosztami, a i sporo koncertow oswietlenie ma tragiczne. Dopiero tam gdzie maja zamiar krecic do TV (itp) to zaczyna sie dobre swiatlo i ktos kto jeszcze umie je programowac i nie wali Ci po obiektywie co chwile, ale nie paca sceny stroboskopami przez wiekszosc czasu.
Avatar użytkownika
robak
Admin Psuja
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 15 sie 2013, o 00:03
Lokalizacja: Belfast

Następna strona

meble kuchenne Tarnowskie Góry

Powrót do Reportaż

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron